Zbirka Ključni podatki o poučevanju jezikov v šolah v Evropi 2012 (en, .pdf) vsebuje 61 kazalnikov in kvalitativne informacije, ki opisujejo kontekst in organizacijo poučevanja tujih jezikov, deleže vključenosti učencev, pa tudi začetno in nadaljevalno izobraževanje in usposabljanje učiteljev za poučevanje tujih jezikov. Poleg tega, da poročilo ponuja posnetek trenutnega sanja na področju poučevanja jezikov, hkrati prinaša tudi podatke v obliki časovnih serij, s pomočjo katerih lahko izluščimo trende razvoja na področju poučevanja tujih jezikov v zadnjih letih in preteklih desetletjih.
Zbirko Ključni podatki o poučevanju jezikov v šolah v Evropi 2012 sta skupaj izdala omrežje Eurydice in Eurostat, nastala je v tesnem sodelovanju z Evropsko komisijo. Poročilo temelji na štirih glavnih virih podatkov, ki so jih zbrali: Eurydice, Eurostat, Evropska raziskava o jezikovnih kompetencah (the European Survey on Language Competences – ESLC) in OECD z mednarodno raziskavo dosežkov učencev na področju bralne matematične in naravoslovne pismenosti PISA 2009. Podatki, ki jih je zbralo omrežje Eurydice pokrivajo 32 držav (27 držav članic EU, Hrvaško, Islandijo, Lihtenštajn, Norveško in Turčijo), referenčno leto je 2010/2011.
Več>>