Omrežje Eurydice z objavo nove študije “Poučevanje branja v Evropi: okoliščine, politike in prakse” (.pdf) prvič ponuja vsestransko sliko bralne pismenosti in identificira nekatere ključne dejavnike, ki vplivajo na dosežke bralnih zmožnosti otrok, starih od 3 do 15 let. Študija je usmerjena na štiri ključne teme: učne pristope, premagovanje bralnih težav, izobraževanje učiteljev in promocija branja izven šole. Vsako ključno temo raziskuje v luči rezultatov znanstvenih raziskav, zadnjih rezultatov mednarodnih raziskav in poglobljenega pregleda nacionalnih politik, programov in dobrih praks.
Študijo je za Komisijo izdelalo omrežje Eurydice in zajema 31 držav (vse članice EU, Islandijo, Lihtenštajn, Norveško in Turčijo) ter je v celoti v angleškem, francoskem in nemškem jeziku objavljena na spletni strani Eurydice, lahko pa si preberete tudi glavne poudarke iz študije. Študija je v slovenščini izšla oktobra 2011 in je bila predstavljena na nacionalni konferenci o bralni pismenosti na Brdu pri Kranju.
Celotna študija:
Poučevanje branja v Evropi: okoliščine, politike in prakse (.pdf)
Teaching Reading in Europe: Contexts, Policies and Practices (.pdf)
Poudarki iz študije:
Poudarki iz študije (.pdf)
Highlights (.pdf)